[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”7264″ img_size=”large” img_link_large=””][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ title=”Doliny łez -częsty problem”]Jeżeli śpisz regularnie 8 h a mimo to  wciąż masz cienie pod oczami  to  sprawdź czy jest to  tylko problem estetyczny czy też ,jest to objaw rozwijającej się choroby.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ title=”Sińce pod oczami -problem rodzinny”]Zmęczenie  jest częstym,ale nie jedynym powodem tej dolegliwości, bardzo duże znaczenie mają skłonności genetyczne ,jeżeli mama ma sińce pod oczami to Ty też możesz je mieć. Czasami oczy są  głęboko osadzone i    dają  wrażenie  ciemnych obwódek.[/vc_column_text][mk_custom_list title=”Najczęstsze przyczyny cieni pod oczami to:” icon_color=”#ea9635″ margin_bottom=”30″ align=”none”]
  • Alergie
  • Kontaktowe zapalenie skóry
  • Choroby nadnerczy
  • Niedobór żelaza
  • Cechy genetyczne-występuje rodzinnie
[/mk_custom_list][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ title=”Proponowana terapia”]W  zależności jaka jest przyczyna cieni pod oczami lekarz może zaproponować rozjaśnianie tych okolic kremami depigmentującymi, lub leczenie skojarzone w połączeniu z laserem frakcyjnym. Jeżeli u pacjenta występuje  zagłębienie  pod oczami można  poprawić estetykę tej okolicy stosując kwas hialuronowy , można też  pogrubiać skórę ostrzykując osoczem bogatopłytkowym. Jeżeli bezpośrednim powodem są ciemne przebarwienia, spowodowane np. złogami hemosyderyny to najskuteczniejszą metodą jest zabieg I.P.L

#RedensityII  #Restylane #PRP #Nici PDO[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]