[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text title=”Nietolerancja pokarmowa i zapalenie” disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″]Długotrwały stan zapalny o umiarkowanym nasileniu jest  przyczyną występowania wielu chorób przewlekłych .Na liście chorób wywołanych stanem zapalnym znajduje się już ponad 80 pozycji ,a wśród nich  nowotwory,  zapalenie  stawów, choroba Alzhaimera, depresja , celiakia, choroby autoimmunologiczne ,choroba Hashimoto, astma ,nadwaga, migreny i choroby serca.

Zmniejszenie stanu zapalnego lub wyeliminowanie go  całkowicie prowadzi do  poprawy  zdrowia i samopoczucia.[/vc_column_text][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”6929″ img_size=”large” img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″]Zbadanie poziomu  całkowitego IgG pozwala rozpoznać stan zapalny moderowany przez III typ reakcji alergicznej .Przeciwciała IgG bronią organizm przed antygenem zawartym w nietolerowanym pokarmie, łączą się  z nim  i tworzą kompleksy ,które następnie odkładają się  w tkankach wywołując stan zapalny.

Kompleksy antygen –przeciwciało  aktywują  układ  dopełniacza  rozpoczynają kaskade procesu zapalnego.

Stosując dietę restrykcyjną/przeciw zapalną  usuwamy przyczynę procesu zapalnego ,poprawiamy stan zdrowia pacjenta i zapobiegamy rozwojowi chorób w przyszłości.

Jest wiele metod ,które mogą  obniżać stan zapalny organizmu , a jedną  z nich jest diagnostyka  nietolerancji pokarmowej  lub diagnostyka poziomu przeciwciał    IgG.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″]Często zmiany skórne o charakterze grudek trądzikowych ,które pierwszy raz występują w dorosłości są objawem nietolerancji pokarmowej.Wtedy w pierwszej kolejności  dobrze jest zbadać poziom IgG ,wprowadzić dietę restrykcyjną i dopiero wtedy zastosować leczenie zewnętrzne na skórę.[/vc_column_text][vc_column_text title=”Jagody goji” disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″][/vc_column_text][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”6977″ img_size=”large” img_link_large=””][/vc_column][/vc_row]